. 2001 Arash

2001 Arash
وبلاگ اجتماعی ( خبری ، آموزشی ، سرگرمی )

پیکر عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون، یکشنبه 18 فرودین با حضور مردم و هنرمندان از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد.

جانیار عرب‌نیا فرزند عسل بدیعی نیز در بخش دیگری از این مراسم روی سن آمد و با صحبت‌های خود حاضران را تحت تاثیر قرار داد. او که به شدت گریه می‌کرد بارها از مادرش تشکر کرد و گفت: «از مادرم تشکر می کنم به خاطر کارهایی که برای من کرد. اگر او نبود من هم نبودم. او همه کار برای من کرد، حتی کارهایی را که دوست نداشت. حالا از همه بیشتر دوستش دارم، دلم برایش بیشتر تنگ می شود. می‌دانم خوشحال است و اگر قرار باشد برگردد، اینجا برایش مثل زندان است. می خواستم جلوی همه شما از او تشکر کنم و قول می دهم کاری کنم که راضی باشد.»
 
صحبت‌های جانیار عرب‌نیا باعث شد که حاضران اشک‌ریزان او را تشویق کنند. پس از این صحبت‌ها فریبرز عرب‌نیا پدر جانیار نیز گفت: « من حرفی برای گفتن ندارم فقط خواهش می‌کنم در این ازدحام جمعیت مراقب بچه‌ها و خانم‌ها باشید.»
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:عسل بدیعی, توسط Arash Rastkerdar
اين وبلاگ شخصي بوده و به هيچ ارگان يا سازماني وابسته نمي باشد : آرش راست کردار